24.7.2014

Aussikuulumisia

Miten aika meneekin niin nopeesti, että huomenna on mun viimeinen kokonainen päivä Australiassa! Käytiin äsken viimeisellä dinnerillä koko perheen kesken ja oon niin täynnä italialaisesta ruuasta, punaviinistä ja jälkkäristä etten voi muuta kun maata sängyllä ja tuijottaa tätä bloggeria :D Mun reiluun neljään viikkoon on mahtunut niin paljon kaikkea uutta ja ihanaa, että on vaikea löytää sanoja kuvailemaan tätä kaikkea. Oon vaan niin onnellinen että oon saanut tällaisen tilaisuuden ja oon varma että palaan Ausseihin vielä uudestaan!


Täältä Australiasta mulla tulee eniten ikävä niitä ihmisiä, joihin oon täällä tutustunut, kenguruita ja koalia, aurinkoa ja merta, kauniita auringonlaskuja omalta parvekkeelta, kävelylenkkejä järven rantaan syöttämään pelikaaneja, pilvenpiirtäjiä ja kaupungin valoja sekä tietty herkullisia fish n' chipsejä (myös pelikaanien suosikki). Ja tätä listaa vois kyllä jatkaa ihan loputtomiin koska täällä on niin paljon kaikkea ihanaa!


Jos sitten taas ajatellaan että mitä mulle ei tule ikävä niin hot&cold hanoja :D Oon valittanu niistä koko reissun ajan koska ne vaan on niin ärsyttäviä! Ensinnäkin hirvee työ saada suihkussa sopivan lämpöstä vettä ja toisekseen ne hanat on yleensä niin tiukkoja että ehtii loukkaamaan kätensä jo monta kertaa ennen kun saa pisaraakaan vettä tulemaan.. Ja sitten ne hanat, joissa kuuma ja kylmä vesi ei sekoitu vaan niille on omat erilliset hanansa. Jep, mä ainakin haluan pestä käteni joko polttavan kuumalla tai jääkylmällä vedellä... :D Näin koko reissun aikana ehkä yhden normaalin hanan ja siinäkin luki että nordic.. Mutta ehkä tää riittää hanoista, oon ilonen että pääsin vihdoin avautumaan aiheesta! :D


Me asutaan järven rannalla, joten oon aina aamuisin saanut ihailla aurinkoista järvinäköalaa ja iltaisin päässy katseleen auringonlaskuja ihan aitiopaikalta. Oon myös ihaillu puutarhassa lentäviä lintuja, sellasia upeita kakaduja ja papukaijoja, joita Suomessa ihmiset ihailee häkeissä. Täällä ne saa onneks lentää värikkäinä ja vapaina! Kaikista parhaita on sellaset papukaijaparvet, kun niitä on oikeesti monia kymmeniä :D


Onneksi tää reissu ei lopu vielä tähän, vaan vielä on jäljellä melkein seuraavat neljä viikkoa Balin lämmössä. Mulla on niin ikävä taas sinne, vaikka edellisestä kerrasta ei oo kun muutama kuukausi. Tää matkustaminen on vaan vienyt mun sydämen ihan kokonaan ja mitä enemmän reissaan niin sitä palavammin haluan taas reissata uudelleen..

M

14 kommenttia:

  1. Eikää... Mun reissukuume triplaantu just :D aivan ihanan näköistä ja ihania kuvia! :) ♥ *Ja super kivan oloinen blogi jota jään kyllä varmasti seurailemaan!

    Kurkkaisithan myös?(:
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, kiva jos tykkäät! ♥ Joo käyn mielelläni kurkkaamassa :))

      Poista
  2. Aivan mielettömän kaunis toi näkymä tonne järvelle!! En meinaa pysyä housuissani kun tuli niin järkyttävä matkakuume:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihan mahtava!! Mäkää en ku just pakkaillaan Balia varten!! :D

      Poista
  3. Aivan ihanan näköisiä kuvia! Australia on ollut suuuuri haavematkakohde jo monta vuotta <3 Ja Bali, ah... En voi ees alottaa kuinka kateellinen oon just nyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Australia ja Bali on kyllä ihania!! Ehdottomasti kokemisen arvoisia paikkoja :)

      Poista
  4. tätä sun blogia on kyllä aina niin ihana lukea ♥ vaikkakaan mun ainaista matkakuumetta tää ei yhtään helpota :D...
    Ps. Jos 50 euron arvoisen meikkipaketin arvonta kiinnostaa niin kannattaa ihmeessä käydä osallistumassa :)!
    http://fashionsituation.blogspot.fi/2014/07/meikkipaketin-arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi onpas ihana kuulla! ♥ Joo kiinnostaa, käyn osallistumassa! :)

      Poista
  5. Upea auringonlasku! Ja aivan super ihana tuo ensimmäinen asu! :)

    PreciousPicturesBlogi

    VastaaPoista
  6. Hienot kuvat!
    joo tuollaiset hanat on aika yleisiä ja hitaampia kuin suomalaiset "uudet" hanat.

    VastaaPoista
  7. nyt kun tarkemmin mietin niin oikeastaan niitä hot&cold hanoja on ollut kaikissa muissa käymissäni kohteissa, paitsi Välimerellä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon oikeestaan aussien lisäks nähny vaan lontoossa! Ja jopa indonesiasta löytyy modernit "normaalit" hanat :D

      Poista