24.4.2013

Biitsiä ja herkkuja

Mentiin maanantaina suoraan koulusta ihanalle Green ball rannalle. Olin käyny siellä kerran aikasemminkin, mutta sillon nousuvesi oli niin korkealla ettei koko biitsiä näkyny ollenkaan. Tällä kertaa ei tarvinnut kivuta kolmeasataa porrasta turhaan, koska  paikka oli ihan paratiisi! Ihanaa kirkasta turkoosia vettä ja vaaleaa hiekkaa (ja muutama surffari!), kyllä kelpas makoilla auringonpaisteessa.


Paluumatkalla tie oli yhtäkkiä täynnä apinoita, en tiedä mistä ne tuli mutta niitä oli ainakin sata! Eikä ne edes pelänny saati väistäny mun skootteria vaan mä jouduin pujotteleen niitten välistä kun ne vaan rennosti chillas keskellä autotietä. En uskaltanu pysähtyä niitten keskelle, joten ajoin kauemmas ja sain tallennettua kameralle vaan muutaman. Ihan hassuja otuksia :D


Rannalta tullessa mua odotti ihana yllätys kotona! Äiti ja iskä oli laittanu mulle kivan paketin Suomesta. Suklaata, salmiakkia, purkkaa ja hopeashampoota, kyllä nyt pärjää vielä loppuajan :) Kiitos vielä!! ♥ Pääsin tarjoon paikallisillekin salmiakkia --> ei tykänny, ihme :D


Karkit täällä Indonesiassa on ihan pahoja ja pussien koossakaan ei paljoo oo kehumista :D Mutta muita herkkuja täältä kyllä saa ja niitä tuleekin vedettyä ehkä vähän liikaakin kun ei ne maksa paljoo mitään. Kauppojen hyllyt oikein notkuu kaikkia kakkupaloja ja erilaisia leivonnaisia. Ostin yks päivä jälkkäriks hedelmien kanssa palan päärynämantelipiirakkaa. Ja yhtenä päivänä mulle tuotiin paikallista banaanijuustokakkua ja toisena päivänä mua hemmoteltiin friteeratuilla banaaneilla jotka oli uitettu sokeri-maito-suklaa-juusto-liemessä. Namiiiii!


Ja mehujääkin maistuu uima-altaalla ;)


Uusia ranne-ja nilkkahärpäkkeitäkin on tullu osteltua, noi on niin kivoja ja täällä ei oikeen mitään muita koruja tuu edes pidettyä. Täytyy käydä hamstraamassa noita vielä kauhee kasa Suomeenkin :D


Nyt mua kutsuu kuuma vaahtokylpy ja sen jälkeen Salkkarit, kivaa iltaa ihanat :)

M

4 kommenttia:

  1. vitsi tää sun blogis on kyl aivan ihana<3 tykästyin tähän heti kun tänne tulin ! :)

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
  2. Hienoja paikkoja ja hyvät herkut.
    Täällä Italiassa myydään joka puolella Haribon karkkeja ja Kindereitä :D

    VastaaPoista